Royal Black
Say something here.
*replace this with your text *
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Monday 25 June 2012 | 03:49 | 0 comments
hey guy, welcome to my forth blog .. btw ak buat blog banyak2 ni kes xpuas hati sbb blog aku xmenenpati citarasa aku hehe..aku akn buat yg baru kalau aku still x puas hati :D ok now aku nk citer pasal diri aku *nameshafieqanicknamefieqaage14,putrajaya amacam sakit otak bace padannn -,-' hahah.. aku jux budak yg agak ego selfish and kekadang penyayang - lagy satu aku ni baik jugak hahah (nak jugak) :D so,aku baru lepas mid year exam waa..so glad tpy keputusan yukss cam taik haha klah aku sebenarnye nk taip lagi tapi adek aku yg amat busybody membuatkan aku menyampah so got to go kbai,, salam btw dont forget come back to my blog < 3 hehe bai miss my lovely blog *lovegamesbites.blogspot.com muah <3 ngee ~


| New things